دستگاه ازن ساز  ( ازن ژنراتور )       09199762163

دستگاه ازن ساز ( ازن ژنراتور ) 09199762163

تی تاک - ازن ژنراتور - ازن ساز -مقاله درباره ازن ساز - دستگاه ازن ساز آب- دستگاه ضد عفونی کننده ظروف- دستگاه ضد عفونی کننده سالن - دستگاه ازن سردخانه - ازن ساز گلخانه-ازن ساز مرغداری - ازن ساز آکواریوم- ازن ساز سردخانه - ازن ساز برای بسته بندی
دستگاه ازن ساز  ( ازن ژنراتور )       09199762163

دستگاه ازن ساز ( ازن ژنراتور ) 09199762163

تی تاک - ازن ژنراتور - ازن ساز -مقاله درباره ازن ساز - دستگاه ازن ساز آب- دستگاه ضد عفونی کننده ظروف- دستگاه ضد عفونی کننده سالن - دستگاه ازن سردخانه - ازن ساز گلخانه-ازن ساز مرغداری - ازن ساز آکواریوم- ازن ساز سردخانه - ازن ساز برای بسته بندی

سلامت زندگی

ازن بدون در نظر گرفتن ماهیت هر نوع میکرواورگانیسم ، آنها را از محیط حذف کرده و در نهایت منجر به افزایش کیفیت و ماندگاری محصولات می شود . استفاده مستقیم از ازن به عنوان ضد عفونی کننده در صنایع غذایی به صورت گازی یا محلول در آب جهت کاهش بار میکروبی از سال 2001 و با مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا تحولی عظیم در روش های سنتی و معمول بهداشت در صنایع غذایی ایجاد کرده است .

کاربرد چند جانبه ازن در صنایع غذایی و مراکز خدماتی مربوطه:

شستشو و نگه داری گوشت ، مرغ ، ماهی و میگو و انواع سبزیجات
شستشو و ضد عفونی تخته های کار، ابزار ، میز کار و سطوح
شستشو و ضد عفونی دست پرسنل و سالن های کار
مزایای استفاده از ازن در مراکز خدماتی :
کاهش میزان مصرف آب
کاهش قابل توجه شوینده های شیمیایی
افزایش عمر مواد غذایی
رعایت صحیح اصول بهداشتی مطابق با استاندارد های روز دنیا.
با توجه به اینکه رعایت صحیح اصول بهداشتی در صنایع غذایی و موسسات خدماتی وابسته بسیار حایز اهمیت می باشد،علل استفاده از ازن در بخشهای مختلف واحد های خدماتی به این ترتیب مورد بررسی قرار می گیرد:
شستشوی دست در سرویس بهداشتی:
استفاده از ازن در سرویس بهداشتی مراکز،نشان دهنده رعایت اصول بین المللی و مدرن بهداشتی دنیا بوده،مضاف بر اینکه احترامی است به حقوق مشتریان و مراجعین .
علاوه بر آن سبب کاهش میزان مصرف آب و شوینده های شیمیایی می شود و پاکیزگی بیشتری را موجب خواهد شد.
استریل کردن وسایل:
سالمونلا-اشرشیاکلی و دیگر عوامل بیماری زا به سادگی از سطحی به سطح دیگر نظیر چاقو ها،بشقاب ها ،کارد و چنگال واسباب غذا خوری ،ماهی تابه ودیگر وسایل انتقال می یابند و طبیعتا” گوشت ،ماهی،مرغ و دیگر مواد غذایی در تماس با این سطوح، آلوده به این میکرو ارگانیسم ها می شوند.
ازن شانس این انتقال نا مطلوب را بسیار بسیار کاهش می دهد.
استریل کردن تخته های کار:
یکی از بزرگترین محل های تجمع باکتری و آلودگی تخته های برش می باشند ، کلونی های انگلی و باکتریایی می توانند به راحتی در تخته های کار امکان رشد یابند . نقاطی از تخته های کار که به صورت مکرر در معرض تماس با چاقو قرار گرفته اند ، به صورت شیار به نظر می رسند، تمیز کردن چنین شیارهایی بسیار مشکل است . شستشو با آب حاوی ازن به صورت استاندارد محصولات و ابزار مختلف را پاکیزه و استریل می کند و
خطر انتقال میکروب ها و سایر عوامل بیماری زا را به طور جدی و بسیار موثر کاهش می دهد . ازن کپک ها و باکتری ها و سایر عوامل بیماری زایی که توسط صابون و شوینده های رایج از بین نرفته اند را از بین می برد .
تصفیه و خالص سازی آب:
آب تصفیه شده با ازن با از بین بردن باکتری ها و تمام عوامل بیماری زا در هر سطحی که باشند و از طریق ترکیب با باقی مانده کلر و یون های فلزی سنگین و تبدیل کردن آنها به ترکیبات بی اثر خالص ترین آب را جهت نوشیدن مهیا می کند .
ازن اضافه شده به آب بوهای نامطبوع سیستم را حذف می کند.
استریل کردن مواد غذایی:
باکتری ها در بافت مواد غذایی از جمله مرغ،ماهی،و گوشت قرمز رشد می کند، تمام مواد غذایی تازه شانس آلودگی با میلیون ها باکتری را دارند زمانی که مواد غذایی با آب حاوی ازن شسته می شوند همه باکتری ها کشته شده، سطح بافت را ترک می کنند و مواد غذایی بدون هر گونه باکتری ، پاکیزه و استریل می شوند .
حذف باقی مانده آفت کش ها:
جهت کنترل و حفظ رشد مواد غذایی در برابر حشرات و آفت های مختلف از سموم شیمیایی و آفت کشها استفاده می شود ، این مواد سرطان زا بوده و می بایست قبل از استفاده از میوه ها و سبزیجات از سطح آنها کاملا پاک شود شستشو محصولات کشاورزی با آب حاوی ازن به صورت کاملا موثر میزان باقی مانده از آفت کشهای شیمیایی را حذف می کند و با توجه به اینکه ازن یک ماده کاملا طبیعی است پس از چند دقیقه به صورت اکسیژن به محیط باز گشته و هیچ بقایایی از خود به جای نمی گذارد .

برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید:http:www.ttakco.com

شماره های تماس:09199762163(تلگرام -وایبر-واتساپ)-09120578916-محمدی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.